A bal oldal után a szívósor oldala is visszaépítésre került. A szívósor belül is ki lett tisztítva, mindenhol volt lerakódás, rá kellett szánni az időt. Itt is mindenhova új tömítés került. A vákuumcsöveket is kicseréltem. A szívósor alsó csavarjainak és az alatta lévő dolgoknak a meghúzása nem nagyon esik kézre, levenni könnyebb volt a hengerfejjel együtt. :)
A szelephézagot a gyári értékekre állítottuk, felkerült a szelepfedél új tömítéssel, beraktuk az akksit, új olajszűrőt, töltöttünk bele olajat és jöhetett az indítás.
Sajnos elfelejtettük megnézni, hogy hol van szelepváltás, ezért picit szerencsétlenkedtünk az indítással (fordítani kellett 180 fokkal), de végülis sikerült beindítani. Felraktuk a hűtőt, légszűrőt és egyéb sallangokat aztán újra indítás. Gyújtásállítás, fullig töltöttük vízzel és jöhetett (volna) a próbakör.
Viszont a garázsból kitolva olajfolyás volt az autó alatt... A hátsó difi megette a még gyári fékcsövet, elment a fék. Így a próbakört skippeltük. Másnap csináltattam új réz fékcsövet, amit felraktam és légtelenítés után "zsa" próbakör.
Az autó szépen járt, de 3 km után leállt. Szerencsére a házunktól 100 méterre. Hazatoltuk, mert nem indult. Majdnem sírva fakadtam. Mi lehet a baj? Elsőként a gyájtást néztük meg. A főkábelen van szikra, elosztófedél csere, pöcc-röff. Úgy látszik a féléves elosztófedelem is megadta magát.
A gyűrűzés miatt járatom még az autót ~1000 km van benne. Le kell kopogjam, gyönyörűen jár, tökéletes alapjárat, nem füstöl, olajat, vizet nem eszi. Mint a mesében. Két dolog van ami nem tetszik, melegen indításnál nem indul az első fordulásra a motor, hanem egy picit, nagyon picit köszörülni kell. Illetve ha alapjáraton nagyobb gázt adok, akkor mintha egy picit torpanna.
Szerencsére mindkét probléma a benzinnyomás szabályosó cseréjével megoldódott.
písz
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.