A gépműhely végzett a hengerfej felújításával, ránézésre nagyon szép lett, reméljük jól fog szuperálni. :) 35000 Ft volt a móka, mert a vezérműtengelyt is egyengetni kellett. Így egy full felújításon esett át a hengerfej (síkolás, szelepfészkek kiszedése, szelepvezetők, szelepek, szelepszár szimering, vezérműtengely egyengetés).
Megvettem a felső tömítés készletet is, amiben minden benne van, kivéve az injektor alatti tömítést. Ilyet sajnos nem lehet kapni sehol, csak USA-ban és egyéb külföldi oldalakon ezért megrajzoltam és lézervágtam pár darabot. (Ha szükséged van ilyenre, akkor írj rám és adok, vagy töltsd le a rajzot innen.) Jött még olajszűrő, karter tömítés és alap méretes gyűrű szett.
A hengerfej felrakása előtt úgy döntöttünk, hogy meggyűrűzzük a gépet, mert lejtmenetben már füstölt. A kartert leszedni nem nagy mutatvány, csak a hátsó két csavar nehézkesebb, ugyanis le kell bontani a kuplungharangról az acéllemez porvédőt, meg a harangot alul megtámasztó, motorblokkal összekötő bakot. Ja és az első difit is le kell szedni, ami egy embernek egy picit szívás, de ha én megoldottam, akkor más is meg fogja.
A gyűrűzés során annyit láttunk, hogy a 3-as hengernél már volt egy kis átégés a két kompresszisós gyűrű között. A többi dugattyú szép volt, kopás nem nagyon látszik rajtuk.
Miután visszamentek a dugattyúk az új gyűrűkkel, összeépítettem az alját. Felment az olajteknő és a difi is. Aztán felkerült a hengerfej tömítés a tisztított blokkra és jöhetett a vezérlés felhelyezése. Kapott a vezérműtengely új első szimeringet és szépen meg lett pasztázva a gyújtás szöghajtása is.
Szerszám hiányában szelephézagot nem tudtunk állítani, így a kipufogósor oldala került összeépítésre. Ez gyorsan ment, nem nagyon van mit visszarakni.
Egyelőre itt tartunk, holnap jön a szelephézag állítás, a szelepfedél és a szívósor oldalának visszarakása.
Meglátjuk.
üdv
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.