Lemez van, megoldjuk gyorstémába…

2017. november 14. 13:57 - pecazz

Vitara hátsó lámpa csere

Korábbi kocka Vitarákban van néhány nagyon okos megoldás, amelyek bizonyára mindenkit bosszantanak. Ilyen a lökhárítóban elhelyezett hátsó lámpa. Ez már a Samukban is egy borzasztó megoldás volt, de itt még roszabb, hiszen sokkal több sár tud összegyűlni a relatíve nagy méretű lökösben. Én konkrétan 3-4 lapát sarat szoktam kiszedni egy-egy jobban sikerült csapatás után. :)

vitara_hatso_lampa_csere_1.jpg

A lökhárítós lámpák előbb-utóbb (de inkább előbb) elrohadnak, állandóvá válnak a kontakt hibák. Egyszer az index, aztán a helyzetjelző nem működik. Nagyon bosszantó, meg veszélyes is ha közúton használva van az autó.

Szerencsére a lámpák felköltöztetése gyorsan megy, szinte plug-and-play. Persze ha az előző tulaj nem kontárkodott már a vezetékekkel. (Még nem sokat posztoltam, de ha vissza gondolok, akkor szerintem mindegyik bejegyzésben szerepel az előző tulaj. Remélem csuklik... :D )

vitara_hatso_lampa_csere_4.jpg

Egy pár hátsó lámpát bontottan már 4000 - 6000 Ft közt lehet találni. De az új lámpa sem túl drága. Itt kapható utángyártott Valeo. Nem szar.

vitara_hatso_lampa_csere_2.jpg

 A cseréhez én leszedtem a lököst, 4 csavar, nem gond. Utána kiszedtem a régi lámpákat.

Leszedtem a felső lámpát helyettesítő búrákat (2-2 kereszthornyú csavar).

Rádugtam az új lámpákat + kötözgettem a régi tulaj jóvoltából. Aztán becsavaroztam az új lámpákat és visszaraktam a lököst.

vitara_hatso_lampa_csere_3.jpg

vitara_hatso_lampa_csere_5.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorstema.blog.hu/api/trackback/id/tr9513274153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Lemez van, megoldjuk gyorstémába…
süti beállítások módosítása