Korábbi kocka Vitarákban van néhány nagyon okos megoldás, amelyek bizonyára mindenkit bosszantanak. Ilyen a lökhárítóban elhelyezett hátsó lámpa. Ez már a Samukban is egy borzasztó megoldás volt, de itt még roszabb, hiszen sokkal több sár tud összegyűlni a relatíve nagy méretű lökösben. Én konkrétan 3-4 lapát sarat szoktam kiszedni egy-egy jobban sikerült csapatás után. :)
A lökhárítós lámpák előbb-utóbb (de inkább előbb) elrohadnak, állandóvá válnak a kontakt hibák. Egyszer az index, aztán a helyzetjelző nem működik. Nagyon bosszantó, meg veszélyes is ha közúton használva van az autó.
Szerencsére a lámpák felköltöztetése gyorsan megy, szinte plug-and-play. Persze ha az előző tulaj nem kontárkodott már a vezetékekkel. (Még nem sokat posztoltam, de ha vissza gondolok, akkor szerintem mindegyik bejegyzésben szerepel az előző tulaj. Remélem csuklik... :D )
Egy pár hátsó lámpát bontottan már 4000 - 6000 Ft közt lehet találni. De az új lámpa sem túl drága. Itt kapható utángyártott Valeo. Nem szar.
A cseréhez én leszedtem a lököst, 4 csavar, nem gond. Utána kiszedtem a régi lámpákat.
Leszedtem a felső lámpát helyettesítő búrákat (2-2 kereszthornyú csavar).
Rádugtam az új lámpákat + kötözgettem a régi tulaj jóvoltából. Aztán becsavaroztam az új lámpákat és visszaraktam a lököst.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.