Ha terepjárót veszek az első teendők közt szerepel az olajcsere a hajtásban. Nem nagy vasziszdasz, de a berohadt leeresztő és feltöltő csavarok leszedésével lehet cumizni.
A difi leeresztő csavarokba (Samurai és Vitara) pont belepasszol a 3/4 krova feje, ami nagy segítség. Én készítettem célszerszámot is a nagyon berohadt csavarokhoz, ami egy 20 x 20 x 2 mm zártszelvényből és egy 10 x 10 mm acélrúdból áll.
De ha nagyon be van rohadva a csavar és rászánsz 1000 Ft-ot, akkor érdemes venni egy 10 x 10-es négyszög dugókulcsot, amit nagykrovával lehet használni. Van belőle 10,5 x 10,5-ös kivitel is, ami akkor jó, ha már annyira el van nyalva a csavar, hogy a 10 x 10-es nem segít.
Sajnos van az a szituáció (például amikor az előző tulaj elnyalta a csavarokat), amikor csak a hidegvágó + melegítés és hasonló okosságok segítenek. Vagy a négyszög dugókulcs. :)
A feltöltéshez nagy segítség lehet egy kiszuperált zsírzó. Egy töltéssel 1,5-2 dl olajat lehet betölteni vele. Igazán "gyorstéma" a munka, ha ilyet használsz. :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.