Lemez van, megoldjuk gyorstémába…

2018. november 21. 13:00 - pecazz

Vitara fényezés

Lakatolás után telibe mattítottam a régi fényezést, kikitteltem a javításokat, nagyobb horpadásokat. Kijöttek az oldal ablakok, letakartam a fényezni nem kívánt részeket és szórtam is a festhető rücsit a küszöbökre, illetve belülről a frissen lakatolt részek is kaptak. Aztán fújtam a füllert. Most feketét vettem, mert sötétkék az autó. Másnap becsiszoltam vizesen és Zsolti ráöntötte a fényt. Ahhoz képest, hogy udvaron fújtuk nem a legkedvezőbb körülmények között, szerintem szép lett, itt van pár kép. Emelés után, simexekkel és az új felnikkel nem is olyan rossz az autó állása.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorstema.blog.hu/api/trackback/id/tr7914385058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Lemez van, megoldjuk gyorstémába…
süti beállítások módosítása