Lemez van, megoldjuk gyorstémába…

2017. november 28. 12:23 - pecazz

EGR tisztítás

Melegen nem indul a Vitara. Szopó. A benzinnyomás okés, a gyújtás is rendben, valószínűleg a keverékkel van a gond. A PCV szelepet és az EGR-t akartam tisztítani, hátha megoldódik a probléma. A PCV-t hosszú dugókulcs hiányában nem mertem kitekerni, mert csillag-villással féltem, hogy beletöröm a szívósorba... így ez most elmaradt. Viszont az EGR tisztítása megtörtént. A képeken látszik, hogy milyen állapotok uralkodtak, sokat látott autószerelők biztosan láttak már 1000 ilyet, én még nem. Nem kevés EGR tisztító, féktisztító és türelem kellett a tisztításhoz, de sikerült.

egr_tisztitas_1.jpg

Itt már látszik, hogy van baj... :)

egr_tisztitas_2.jpg

egr_tisztitas_3.jpg

egr_tisztitas_4.jpg

A tisztítás után rendesen megjárattam a gépet és egyértelműen az az érzésem, hogy jobban megy. A melegen indítás problémája is javult, mert már csak ritkán jön elő. Sanszos, hogy a PCV lesz a hibás, ha szerzek normális kulcsot a kiszedéshez, akkor tisztítom ezt is.

üdv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorstema.blog.hu/api/trackback/id/tr3713400295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Lemez van, megoldjuk gyorstémába…
süti beállítások módosítása